Svar på tal (Läsvärt)

2011-03-13 @ 11:03:24
Hej bloggen ! Vaknade för en stund sen bredvid min älskling. Vi får se vad vi hittar på idag. 
By the way ! Här kommer ett svar på tal:
"Om man har en blogg så ska man inte uppdatera varje minut, tillslut så tröttnar man på den. Tänk på vad folk vill läsa istället !"
(Denna personen hade även klagat på att mina bilder inte gick ända ut i kanten eller att bilderna var lika breda som texten är(?) Och massa andra saker som en blogg SKA ha för att vara bra tydligen? Haha patetiskt !
.
Sv: Detta tycker jag är ett jätte löjligt uttalande från denna personen. Om denna bloggen inte passar dig och om du inte gillar det jag skriver så kanske det är dags att sluta kolla på den? Eftersom jag skriver en personlig blogg så skriver jag om vad jag gör, t.ex detta inlägget att jag vaknade precis. Jag bloggar för att jag tycker att det är roligt och ja struntar fullständigt i om ni läser den eller inte. Ungefär som en dagbok..
.
Så nu vet ni det bitches, BY !

Kommentarer
Postat av: Andrea

De är ju absolut inget måste att bilderna ska passa perfekt till texten.



De blir roligare att läsa när man själv gör den lite annorlunda, man vill ju inte ha den som alla andra.

2011-03-13 @ 17:32:16
URL: http://theashorna.blogg.se/
Postat av: Andrea

Ja jag tror jag vet vem du menar!



Tack så mycket! :)

2011-03-13 @ 19:13:03
URL: http://theashorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback