Snart praktik

2011-03-29 @ 08:49:01
Hej bloggen ! Har typ ingen motivation till att blogga längre, iaf inte nu när jag praktiserar och inte har något att berätta om. Vädret idag suger för övrigt. Grått och man ser ingen sol alls! Blää
Hade världens mardröm i natt också.. men med den så vill ja inte gå in på några detaljer.. USCH du förstör mitt liv.
Jaja.. känner mig inte peppad att åka buss heller.. igår åkte jag sammanlagt 6 bussar(!) suck..
Nu ska jag ta på mig skorna och springa iväg ha de bra allihopa!


Kommentarer
Postat av: sofie

hejhej, jag vill bara säga att jag följer din blogg dagligen och tycker den är jättebra, speciellt när du lägger upp dagens outfit & shopping!



sen har jag en fråga, varifrån beställde du dina smyckes delar? dom du gör själv alltså :)

kram

2011-03-29 @ 16:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback