Blondinbella <3

2011-03-02 @ 21:25:56
Hej bloggen. Sitter och kollar ner på mina naglar. Är så himla besviken på dom jag köpte förra veckan eller när de va..(tipparna) Dom åker av efter bara några timmar och dom tål inte ens att man kliar sig på armen. Fet diss till dem. Dagen har varit ganska lugn men jag har känt mig ganska dimmig helatiden, tror jag börjar bli sjuk :(
Åkte hem till älskling efter skolan också, de var jättemysigt, tack gubben !
Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig fräsch inför morgondagen,
sen ska jag läsa de nya numret av VR :)

Kommentarer
Postat av: Sofie Hvass

det är ju bara för att du sög på att sätta på dom din lille skit ;D

jag kan göra det på dig nån dag så ska du få se på under :D

2011-03-02 @ 21:45:20
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback